#60 Jak mentoring może pomóc nam w nauce zarabiania pieniędzy? – Adrian Migoń

      
    
Podcasty / 2019-02-12 / autorzy: Union Investment

Dzisiaj moim gościem jest Adrian Migoń. 
Adrian jest prezesem fundacji Inkubator Technologiczny, która prowadzi m.in. program Youth Business Poland.

Będziemy rozmawiać o zarabianiu pieniędzy dzięki uczeniu się od najlepszych. O tym, jak ludzie, którzy mają niewielkie doświadczenie w biznesie lub wcale go nie posiadają, rozwijają swoje pomysły korzystając z mentoringu doświadczonych biznesmenów.

Z naszej rozmowy dowiecie się m.in.:
- do kogo skierowany jest program Youth Business Poland,
- czy trzeba mieć pomysł na biznes, aby zacząć korzystać z tego programu,
- osoby w jakim wieku mogą z niego skorzystać,
- czy weryfikacja pomysłów coś kosztuje,
- czy można nauczyć się zarabiania pieniędzy dzięki mentoringowi, 
- z jakimi mentorami współpracuje fundacja, z jakich są branż,
- jak taka współpraca początkującego przedsiębiorcy z mentorem wygląda w praktyce, jak wyglądają spotkania, jaka jest ich częstotliwość,
- czego uczący się może oczekiwać od swojego mentora,
- w jakim zakresie doradzają mentorzy, czy wchodzą w to np. kwestie związane z podatkami czy zatrudnianiem pracowników,
- jakie Adrian może podać przykłady współprac, które zakończyły się szczególnie dużym sukcesem,
- jakie podejście do finansów Adrian widzi wśród młodych ludzi,
- jakie są obecnie najpopularniejsze trendy w startupach,
- skąd najczęściej młodzi ludzie biorą środki na swój biznes,
- czy według Adriana jest potrzeba podstawowej edukacji finansowej w szkołach?

Zapraszam do wysłuchania podcastu.

Podcast "Po Ludzku o Pieniądzach" jest również dostępny dla urządzeń mobilnych z systemem iOS w iTunes » i z Androidem w PlayerFM »

Treści prezentowane w podcastach "Po Ludzku o Pieniądzach" są opiniami prowadzącego i jego gości i odzwierciedlają ich osobiste poglądy. Nie należy interpretować ich jako opinii lub stanowiska Union Investment TFI S.A. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za trafność oraz kompletność informacji przekazywanych przez prowadzącego i jego rozmówców.